KURSER

ÄLSKA DIN KUND, ANNARS GÖR NÅGON ANNAN DET!

Det är vårt motto. I en tid av tuff konjunktur och konkurrens som vår bransch verkar i, kan du göra något annat?
Det hela började med att Lina Wallin började jobba som butikschef 2004 och såg att det går att utveckla butiker till att bli mer framgångsrika inom många olika områden. Hon drev Topshop i Göteborg till att bli Sveriges bästa butik. Hon har många olika ledarskaps och VM -utbildningar i ryggen och ser alltid att kunden ska vara i fokus. Kurserna håller Lina tillsammans med Chris Baldebo som är utbildad beteendevetare inom organisations-ledarskapspsykologi. Det är lätt att fastna i gamla hjulspår och vi finns till för att få in ny energi och nya ögon på hur man kan utvecklas i rätt riktning. Kurserna är till för att veta hur man ska få mer lönsamhet och att personalen ska  trivas på sitt jobb, då trivs kunderna!

 

Vi har föredrag för att inspirera butikssäljare och en önskan om att få vara med att utveckla säljare och butikschefer till att bli ännu vassare i sina yrken, till att nu erbjuda en hel rad med kurser, coaching av butikschefer i det dagliga arbetet och stöd för butiksinnehavare att hitta struktur i medarbetarfrågor.

Vi har en gedigen erfarenhet av branschen. Detta för att vi ska kunna identifiera oss i era situationer och förstå vilka utmaningar ni har i vardagen. En förutsättning för ett bra kursunderlag.
Välkommen till oss!

DSC02978

Comments are closed